Vacante de exceptie in Bucovina

Manastirile pictate din Bucovina sunt primele destinatii turistice romanesti premiate cu "Marul de Aur", considerat a fi un premiu Oscar a turismului.

Stiati ca ...

... în Bucovina, Mireasa trebuia castigata? Ca sa o poata lua din casa parintilor, Mirele trebuia sa razbata în fata usilor închise si sa se tocmeasca bine cu parintii acesteia, dar negocierile se faceau de multe ori sub forma unei lupte simulate între alaiul…

Afla mai mult

Trasee turistice

Trasee turistice in Bucovina

Bucovina - Tara Fagilor

Vrei sa stiii ce parere au unii dintre cei mai cunoscuti romani despre Bucovina? Aici poti citi impresiile lor si le poti adauga si pe ale tale!

Robert, Romania
Postat la 13 Septembrie 2012
0 comentarii

Am auzit de multa vreme ca manastirile din Bucovina au castigat Marul de Aur, echivalentul oscarului in turism. Asa ca am hotarat sa fac o mica excursie in acea zona. Mi-am propus cateva obiective pe care sa le vizitez. Primul obiectiv… scrisa de catre Robert, Romania

Marieta Litarka - Bulgaria
3 comentarii

Excursia de la mina de sare a fost o aventură grozavă pentru mine, deoarece nu ştiam cum arată în interior. Atmosfera din mină avea un iz de motorină şi brânză. Senzaţia atingerii… scrisa de catre Marieta Litarka - Bulgaria

Matteo Favero, Italia
9 comentarii

Un loc linistit înconjurat de paduri si iarba, în care linistea dainuieste fiind întrerupta doar de oracaitul broastelor sau de turistii galagiosi. Acesta este felul în care manastirea Dragomirna se prezinta celora ce vor sa descopere… scrisa de catre Matteo Favero, Italia

Elisa Pittura, Italia
0 comentarii

Sâmbata dimineata am participat cu totii la river rafting. Pentru cei mai multi dintre noi a fost prima experienta de acest gen, iar ghidul a trebuit sa ne explice câteva instructiuni si sa ne ajute la echipare. A fost foarte interesant… scrisa de catre Elisa Pittura, Italia

Eleonora Giuliodori, Italia
2 comentarii

Excursia de ieri ( 12.05.2012) a fost o experienta excelenta. Am vizitat mina de sare Cacica, o mina ce a fost sapata treptat manual de catre mineri. Este o mina imensa, misterioasa si foarte bine întretinuta. Acolo se afla diferite… scrisa de catre Eleonora Giuliodori, Italia

Valeria Cardelli
2 comentarii

Grozava excursia de ieri de la Gura Humorului si de la satul Marginea cu ceramica neagra! Prima data am vizitat mina de sare. Un loc incredibil sapat de mâinile minerilor români înca din 1971. Nu am vazut niciodata un loc asemanator:… scrisa de catre Valeria Cardelli

Anna Schoepfer, Austria
3 comentarii

Într-o zi am intrat într-o vagauna în Bucovina si m-am trezit dintr-odata între dealuri si munti, un loc straniu unde nu am mai fost înainte. Dar sa începem cu începutul: Eram în Suceava, un oras din România, unde am întâlnit… scrisa de catre Anna Schoepfer, Austria

Ossi Taavitsainen, Finlanda
0 comentarii

Suceava este un oras grozav ce mi-a schimbat intreaga imagine din mintea mea asupra României ca tara. Sederea mea a contribuit la schimbarea perceptiilor mele transformandu-le in realitatea ce mi-a depasit asteptarile. Suprinzator… scrisa de catre Ossi Taavitsainen, Finlanda

Kata
0 comentarii

Trebuie sa recunosc ca imaginea mea asupra Romaniei nu era asa de pozitiva, insa in aceste doua saptamani petrecute aici mi-au schimbat radical. Chiar îmi place Suceava, deoarece a fost un loc frumos cu niste peisaje superbe. Toti… scrisa de catre Kata

Vladimir, Slovacia
0 comentarii

Bucovina este o regiune naturala si dinamica. Am avut sansa de a experimenta si de a cunoaste locurile, oamenii si evenimentele. Daca cineva m-ar intreba de ce as mai veni aici din nou? Eu le voi raspunde cel mai probabil: Pentru… scrisa de catre Vladimir, Slovacia

Andrea Uhercova, Slovacia
24 comentarii

In sambata in care am luat parte la excursie am fost incantata de peisajele Bucovinei, datorita experientei de a merge cu barca pe Bistrita. Am mers mai mult de o ora cu barca observand pe o parte si pe cealalta casele vechi, vaci… scrisa de catre Andrea Uhercova, Slovacia

Mihai Eminescu – La Bucovina
Postat la 22 Mai 2012
3 comentarii

Mâna doru-i tainic colo, înspre tine, / Ochiul îmi sclipeste, genele-mi sunt pline, Inima mi-i grea; / Astfel totdeauna, când gândesc la tine, / Sufletul mi-apasa nouri de suspine, / Bucovina mea!“ Mihai Eminescu, La Bucovina… scrisa de catre Mihai Eminescu – La Bucovina